Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 8 oktober 2019

Ändrade planer


Det var tänkt att jag skulle måla med gruppen i kväll. Men jag har haft huvudvärk hela dagen och att då sitta böjd över en målning tilltalade mej inte särdeles.
Vädret var vackert när jag kom hem så jag svirade om till cykelmundering och gav mej av. Till Nådjärv kändes som en passlig länk och där vid sjön dränkte jag huvudvärken. Frisk luft kan göra under.
Nu är jag hemma nyduschad och mätt i magen. Svettkläderna snurrar i tvättmaskinen och på spisen puttrar äpplen som ska bli till mera mos. Fy tusan så gött en kan ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar