Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 27 oktober 2019

Vilken fest


En sån rolig fest det blev i går! Hade kanske inte så stora förväntningar, mest såg jag fram emot att ha nåt annat än arbetshalare eller joggare på mej. Men att samlas med 180 andra festprissar i alla åldrar var faktiskt riktigt roligt. Till exempel hade jag hela min lilla familj samlad under taket.
Så supergod mat från Två systrars söta med kaffe och bakelse efteråt. Festtal, prisutdelning, roliga tal om händelser och anekdoter som vi fick skratta hjärtligt åt.


Personer som hamnade upp på scen och berätta om sina idrottsminnen.


Modevisning av idrottskläder allt från 50 talet.
De här gillade jag mest och kom så bra ihåg att morbror Ole hade båda dräkterna. Kolla in den snygga Varax loggan på ryggen!
23.30 begav vi oss hemåt i sällskap med "andra gamlingar" medan dansen skulle ta vid för de mest härdade.
I dag har vi mest hängt i nån bädd. Jag låg och läste hela förmiddagen med stop för morgonkaffet. Ut i kylan en stund med hunden före vi begav oss på en liten loppisrunda och handlade hem mat.
I kväll blir det kaffebjudning i granngården som vi ska besöka en stund.
En riktigt najs helg måste jag säga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar