Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 26 oktober 2019

En festligare lördag


Lördagen har spenderats här hemma. Jag har äntligen fått städat upp mitt hobbyrum som har sett ut som ett bombnedslag efter att jag tog in drejen för vintern och har fortsatt att skulptera här vid mitt "databord" (läs sekretär). Jag hostade hur länge som helst efteråt när jag dragit i mej allt lerdamm.
Fick gubben att skriva ut en bild jag länge velat ha på tavelväggen i köket men som aldrig blivit av.
Vi i Florens i april. Det är här ett foto jag blir lycklig av, det var en sån härlig upplevelse vi hade i Italien och jag längtar tillbaka. Tacksam för damen som erbjöd sej att föreviga oss där under allt det gulblommande.



Så ser väggen ut nu.
Vi är nu redo för EIK:s 100 årsfest. Så roligt för en metallarbetare med ingrodd olja i händerna att nån gång få ta sej ut på festligheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar