Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 5 oktober 2019

Lite av varje


Zeb var mäkta förvånad och glad åt snön som kommit under natten.
Själv var jag nöjd att dona omkring här inne under förmiddagen.



Jag bakade en morotskaka för att det är helg och morötter finns i jorden ännu.
Jag trotsade kallvädret och cyklade några kilometer under eftermiddagen. Ville testa skoskydden till cykelskorna som gubben köpte mej i går. Nu hölls mina fossingar varma. Men lillebror kom hem med trainern som jag köpt av honom och det betyder att jag snart cyklar med tak över huvud.



Jag hamnade till Oxhåli på fotografering men regnet tog oss. Hemma igen så lyste åter solen.
Har drejat, eller åtminstone försökt. Det går helt enkelt inte att få fast leran som jag nu har i drejskivan. Blir att fortsätta skulptera.
En allmänt härlig lördag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar