Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 30 oktober 2019

Mitt i veckan


Här ser ni en som älskar snön. I går morse när vi stack näsorna utanför dörren i arla morgonstund och han såg att terrassen var vit av snö slängde han sej ner så lång har var och ålade sej fram och tillbaka. Snö är livet! När vi kom hem från arbetet begav jag mej ut i skogen med honom så han riktigt fick känna på det krispiga. Tänk att han får uppleva snö ännu en gång.


Målargruppen samlades på kvällen och jag helt utan inspo och ide´. Till sist blev det snabb målning av "ödehuset"




Efter rundan i kväll satt Zeb och jag en stund i växthuset. Tände ljus och såg hur solen försvann bakom träden. Det blir hastigt mörkt nu.
Storebror har varit hem och bastat vilket är trevligt så här mitt i veckan. Och platser till Esse revyn är bokade.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar