Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 15 oktober 2019

En bättre tisdag kväll


Målargruppen har höstlov så det gäller att passa på med annat.
Startade hos frisörskan för puts och så hämtade jag upp mamma. Vi tog en sväng via Sunds Trädgård som vi kan göra i bland för att fylla på goo feelis bland inredning och växter. Äntligen fick jag mitt palettblad som jag yrat om i snart ett år. Hoppas jag får det att trivas hos oss.
Så fortsatte vi till Bennäs för att se Nicken Nykvists utställning i Bruno. Gillar att han har en redig tanke bakom sina målningar och otroligt duktig är han med penseln också.
En kvalitetskväll med mamma man inte tackar nej till.
Och nu har jag landat här hemma efter mörka och våta vägar. Ätit rostat bröd med ost och på tv: n går fotbollen. Tänker krypa tidigt under täcket med en bok. Sånt kan jag längta en hel dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar