Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 16 oktober 2019

Sötchock


Jag är i sötchock!
Har fått träffa 13 veckor gamla bröderna Tiger och Puh i kväll. Lagottobröder som de mest synkade jag sett. Jag har förundrat tittat på deras ömhet, deras lek och hur de dråsat ihop av utmattning rygg mot rygg. Hur de kommit fram och plirat med sina nötbruna ögon långt där inne bland krullig päls. Låtit mej gosa med deras sammetslena öron, kanske det mjukaste jag nånsin känt. Puh den helbruna ville sitta i min famn. Tiger, mera avvaktande och tyckte det räckte med gos på golvnivå.
Underbara!


Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar