Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 1 oktober 2019

Ruskdag


En sån ruskig dag vi haft denna första oktoberdag. Tror det har regnat hela dagen och det har märkts på arbetet att alla har varit trötta. Underligt hur väder påverkar.
I går kväll var mamma och jag på vernissage vid After Eight. Rebecca Enlund som är gift med min kusin har utställt sina akvareller hela oktober månad. Så gå in, ta en kaffe och titta på fina målningar om du har vägarna förbi.
I kväll har jag själv min målargrupp och fast jag helst skulle krypa under täcket och glömma det usla vädret ska jag ta mej i kragen. Det brukar vara bra sen när jag väl är där, dessutom har jag påbörjat en skiss som ska färdigställas och börja färgläggas. Få sen se om det lyckas.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar