Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 11 maj 2021

1 år har gått


1 helt år har gått sen vår älskade Zeb drog till sällare jaktmarker. Vilken svår stund det var och ännu värre dagarna före. Jag trodde inte jag skulle bli vanlig igen, att tiden skulle fortsätta. Han var en  skönhet med sån värdighet. Han höll ihop oss alla och blev familjens mittpunkt. Han kommer för evigt fattas oss.


I dag har vi denna solstråle som håller oss igång. Visst, en lapphund är en lapphund men Bonzo och Zeb är två helt olika individer med olika sätt. Var och en charmig på sitt sätt.


Bonzo har hållit mej sällskap i kväll medan jag "trädgårderat" Kvällen har varit underskön och egentligen ville jag inte in alls men måste tänka på morgondagen också.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar