Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 23 maj 2021

Cirkushunden

En bra söndag vi haft. I det småregniga vädret tog i en morgonpromenad alla tre i närregionen. Små härliga skogsstigar att följa.

Ungdomarna kom och hade maffigt god kladdkaka med till kaffet. Vi planerade försiktigt in lite roligheter till sommaren men som vanligt i dessa tider måste vi se tiden an. Något att längta till i alla fall.

Solen kom till kvällen och jag tog med Bonzo på lite utmaningar bara för att aktivera honom. han blir nog cirkushund när han blir stor. 

Ni kan koncentrera er på hunden och inte mina fötter. Inte svårt att förstå att mormor brukar följa mina fotspår i snön på väg till butiken om vintrarna då jag redan gått till skolan. Vacker tanke ändå att ens mormor följde sitt barnbarn så.





 Första gången vi övar detta och säker på brädan från första stund.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar