Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 9 maj 2021

Morsdag

Morsdag och jag har haft en riktigt fin dag. Fått rosor och choklad och fått spendera stor del av dagen med nära och kära. Mamma bjöd på mat och kaffe hos svärmor till kvällen.


Men från morgon körde vi iväg bara gubben Bonzo och jag till Kronoby. Bonzo kollar från passagerarsätet att jag är med.


Så där ser minen ut på en nöjd hund. :)


Vi gick en del av Gustavsrundan. Vet inte hur lång den är eller vilka möjligheter man har, vi bara gick. Längre den här gången än i höstas när Bonzo ännu var så liten.


En njutning för den som gillar vacker skog.


Och Bonzo var förundrad över hur stora vattenskålar det fanns.


Vackert vackert, så fridfullt med endast fågelsång och våra steg.


En riktigt bra dag att ta med in i den nya veckan som bara innehåller tre arbetsdagar.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar