Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 31 maj 2021

Ny vecka

Så glad i husse!

Ny vecka och det känns som om jag är på banan igen. Har orkat bra med arbetet och inte nyst en endaste gång under dagen. Extra medicinen börjar göra sin verkan och jag hoppas verkligen att inte dagens blåsväder gör det värre igen för jag har varit ute en del i kväll.


Bjöd gubben på bubbelvatten och "glass" gjord på frysta hallon banan och naturell yoghurt, läskande och gott.


Nu är andra paret tossor klara och i nuläget blir det inga fler. det var hursomhelst roligt så länge det varade. Ska se om jag hittar på nåt annat skoj eller om utelivet småningom tar över helt. Det är ju trots allt juni månad i morgon.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar