Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 12 maj 2021

Sommarvärme

Redan på morgonens pissrunda fattade man att det skulle bli en superdag.


Plantbörjan jag fått av svärmor.


Också blått och fint vid Zebs grav.


Firman bjöd på gutta för att vi är sååå braaa.


Efter arbetet hämtade vi onsdagskassen från Jeriko Gård.


Bättre cykelväder än så här blir det knappast och gubben hade servat min för nån dag sen. Dessutom hade min nya cykeltröja anlänt och satt som ett smäck så allt var upplagt för en runda. Premiärtur på 24 km.


En trädgårdsvän hade kommit på besök och jag välkomnade med ett spontant och glatt åååh!



 När den värsta hettan lagt sej tog jag Bonzo på skogsrunda. Märker redan hur varmt han har det och måste anpassa oss efter temperaturen. 

En underbar kväll och fyra lediga dagar framför oss. Hur tacksam kan man bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar