Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 5 maj 2021

Onsdag

Posten levererade 1,8 kilo bok till ytterdörren i dag. Så lång väntan jag haft på denna bok och följt med Stina i processen. För ett par månader sedan kunde den förhandsbeställas och nu är den äntligen i min hand. Ska just sätta mej med en kaffe och bläddra i den 300 sidiga boken. Inget man ligger och läser före man somnar.


Farmor i dag med sitt vackra hår. Mycket har jag fått efter henne men så här fint hår kommer jag inte få. Så lätt och luftigt och så mjukt att kamma igenom. Hon gav mej så varma ord i dag att jag rördes till tårar. Så fint att veta att hon håller mej kär trots att tanken grumlats.


Så intressant möte på vår kvälls länk.


Två tjurskallar stirrar ut varann.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar