Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 19 maj 2021

Tillsammans inomhus

Det har regnat konstant hela dagen och som jag befarade var det en rätt mysig vovve som mötte oss. Blev duschen direkt och ett tuggben på det så han fick torka till sej.


Vi tittade på Giro D´Italia som gick i Toscana området och det var så vackra vyer. I mina drömmar var det ju där i Toscana jag skulle hyra ett hus och fira min 50 årsdag med tjocka släkten inbjuden. Nu blev det inte så och jag funderade om jag istället skulle fira bland pandorna i Ähtäri men blev nästan utskrattad av gubben. Skulle jag föreslagit en cykeltur hade det säkert varit annat ljud i källan. Nå det är ju en evighet till detta ännu och nu ska jag bara njuta av den ljuva ungdomen.


En annan som njuter sin ungdom är denna som torkat till och fick tillträdelse till soffan.


Mysigt ändå att få vara inomhus tillsammans.



 Hur oskyldig får man se ut egentligen <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar