Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 20 maj 2021

Det blir ett spring

Jo jag vet att vi kommer få en kall period nu, men det hjälps inte. I kväll var det vackert och jag tog en sväng till Petterssons trädgård. Köpte en blomma till ampeln jag gjort för att få användning för den. Fick ändå öppna den och göra om i enklare version då den var lite "tillkråtad" Och visst, det kommer bli ett evinnerligt rännande ut och in med blommorna men nångång kommer väl värmen för att stanna.



Också en bägarranka, tomatplantor och jord kom hem.

Så jag har tållat omkring här ute hela kvällen och ska ännu ta en länk med hunden före all ström är slut. Men alltså såna här kvällar vill jag så gärna ha mera av. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar