Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 14 februari 2013

Alla hjärtans dag


Hoppas ni alla där ute har haft en fin Alla hjärtans dag.
Själv har jag delat ut skumhjärtan till familjen, kramat om syster och farmor som jag träffat. Sms:at och pratat i telefon. Ändå är det några jag inte haft kontakt med men hoppas att de tittar in här. Vänner, nära och kära är det bästa vi har och det gäller att vara rädda om varandra.
En väldigt fin överraskning fick jag 05.45 i morse, och det var inte av gubben. En överraskning som hållit mej varm inombords hela dagen. Mer om det en annan dag.
Rusar så vidare. Än är inte dagen slut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar