Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 20 februari 2013

Härkkasivääde ti granni vedär!


Nu börjar det likna nåt!
Sol och blå himmel betyder kanske att vårvintern är här. Hoppas kan vi ju alltid.
Kvicksilvret sjunker dessvärre rätt rejält i kväll.
Annars pinnar dagarna på och ingen broms hittar jag. Tycker det går alldeles för fort nu och själv stampar jag på stället. Drömmer ännu att komma någonvart här i livet. Skulle vilja våga så mycket mer men lägger dag efter dag bakom mej och fortsätter drömma.

2 kommentarer:

  1. Hej du i vårsolens sken...
    Grant ir i!!!

    Snart är februari slut. Ska vi inte träffas tycker du? Vi får höras... Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vi borde redan ha träffats, verkligen. Men vi ska försöka ta tag i det snart.
      Ha en bra helg! Kram.

      Radera