Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 11 februari 2013

Lite vår här inne


Ute kommer det snö.
Men här inne vill jag börja ha lite vår. Kan bättre bestämma själv när våren ska göra antågan i vårt hem, ute är det mycket svårare. Ska nån av de närmaste kvällarna byta gardiner och få in mera färg. Behovet är stort av färg efter en lång vinter.
Har gjort ett besök hos en fysioterapeut i dag.
Fått stärkande jumppaövningar åt mina sladdriga knän. Effektiva små övningar som jag ska utföra tre gånger i veckan till att börja med. I slutet av mars på återbesök för att se om nån förändring skett.
Ska nu försöka göra allt för att slippa en operation. Ett ingrepp är alltid ett ingrepp hur litet det än är och vägen tillbaka har jag sett kan bli oerhört lång. Så jumppa jumppa jumppa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar