Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 23 februari 2013

Min lördag


Hallå där bland vispgröten!
Alldeles för mycket skidåkning i tv nu eller?


Jag har lyckats bjuda in mej själv till min morbror i kväll för att spana in det nya köket. Tycker inte vi kan gå tomhänta när jag prackat på dem oss sådär. Lite matiga äppelmuffins får följa med.


Vädret är ingen humörhöjare precis.
Nollgradigt, grått och blåsigt. Försöker att inte tänka på de som pillar sina rödlackade tår ner i sanden och drar en suck av välbehag.


Nej här njuter vi av ananas, god kyckling och gott dricka.
Ingen avundsjuka råder här inte.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar