Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 16 februari 2013

Det blev så bra till slut


Vaknade till en ny dag och kände mej som en skadeskjuten kråka.
Tänkte att det är så typiskt när man äntligen får en ledig dag och gick omkring och jämrade mej.
Men ett piller i magen och ut i friska luften gjorde susen och med facit i hand blev det en alldeles ypperlig dag.
Påbörjade min nya uggletavla redan i går när vi tittade på  På spåret och Skavlan och den färdigställde jag i dag. Kan tänkas att det inte blir några ugglor på en tid framöver men säg aldrig aldrig.


Tiramisukvarg med grädde och chokladrussin kan aldrig vara fel till eftermiddagskaffet en lördag.
Efter det började det bli lite tråkigt så vi bokade två banor i bowlinghallen i Kronoby. Gillar verkligen att bowla men i dag var jag så DÅLIG ! Hade tänkt spöa åtminstone en i familjen men sist blev jag. Det är väl rätt typiskt för mammor det.


Våren har också flyttat in i vardagsrummet i och med byte av gardiner kuddar och matta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar