Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 27 februari 2013

Svart kaos


Så här fin kan man bli efter att ha testat nya pennor till nästa veckas kurstillfälle.
Mina ugglor är nu på flykt i nejden. Spännande att få se hur det blir med dem.
Borde slänga kreativiteten åt sidan en stund och röja lite i kaoset i stället.
Lilleman har sportlov den här veckan och i dag fick jag med honom en stund in till stan. Nya gitarrsträngar var det som lockade. Så stack vi oss in på en kaffe med dopp och såna stunder uppskattas av en gammal mor. Annars syns han knappt till. Kompisar och arbete upptar hans kvällar. Bra så.
Nåja, röja var det ju.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar