Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 25 juni 2014

Dagbädd


Så har uterummet blivit med dagbädd och jag är ofantligt nöjd.
Med lecablock brädor och måttbeställd madrass kommer man långt. Sen är det bara att slarva ihop lakan överblivna täcken kuddar och filtar och så bäddar man helt enkelt in hela härligheten.


Här ska minsann regniga och kalla semesterdagar få det bra ( ja jag räknar med att det kommer bli en småjävlig semester angående vädret) Men när regnet och blåsten piskar där ute kurar jag ihop mej här inne med böcker tidningar och kaffe. Och det kommer inte gå nån nöd på mej.

4 kommentarer:

  1. Åååhhh... så skönt hedee siir ut, får si om du får ha e ifred.

    SvaraRadera
  2. Kan vara bra med ett "myspyshus" denna sommar! Fint! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det har nog visat sej vara bra att ha för att komma bort från den kalla blåsten. Tack!

      Radera