Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 9 juni 2014

Måndag med regn


En grå och regnig dag.
Men jag är bara glad åt regnet och hoppas att det sköljer bort det värsta pollen.
Har kört med halv dag och besökt tandläkare på eftermiddagen. Inga hål men gamla plomben ger efter så det blir en gång till. Helt okej enligt mej.


Har äntligen fått hem lite sommarblomster. Jag är ju inte den som frossar i blommor men det finns ju vissa ställen man vill lysa upp lite. Jag drogs till rosa färgen som vanligt och kan konstatera att rosa blir årets färg vad gäller mej.


I kväll ska jag till kära syster och få fotbad och allmänt hudvårds "talk".
Sämre kan man börja en vecka eller hur.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar