Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 26 oktober 2018

Allt i hjärteroten


Fredag, och jag är glad långt in i hjärteroten. Bara för att det just är fredag. För att jag i dag fått extra uppskattning för det jag gör i konstväg. För att jag vetat att hemma väntar en ledig gubbe och chokotryffel i kylskåpet. Dessutom blev jag överraskad med att ha huset städat (om än mattorna hittat nya platser och rum efteråt;))
Att jag fått hjälp av svärmor med att komma på spåret igen med tröjan och nu kan förklara den färdig och användbar. Att jag har ett nytt garnnystan som väntar. Att lillebror hittade hem en liten stund.
Att jag messat med storebror som tillbringar helgen i Vasa.
Alltså det finns hur mycket som helst att vara glad och tacksam för!


Tacksam att jag har denna godbit som vill dela soffa med mej när jag är trött efter arbetsdag. Finns det hjärterum så finns det stjärterum. God fredagskväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar