Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 23 oktober 2018

Lättad


Vilken lättnad när jag städade undan efter beställningsarbetet i dag. Jag förklarade det färdigt och körde fixeringsspray över så nu är det inte mycket jag kan göra mera. Känner mej nöjd för jag vet att jag inte kunde göra mera. Ska se om jag kan visa i ett senare skede, ännu är det en hemlighet.


Detta betyder ju att jag hoppat över målarkursen i kväll. Behövde sitta hemma och koncentrera mej på mitt.
Vilket härligt väder det varit i dag. Njöt av solen på promenaden och krispet under Zebs tassar när han gick i de frostiga löven i skuggpartierna. Och de buskar som ännu har löv bjuder på färgprakt.


Gjorde nåt av det godaste och enklaste jag vet i dessa hösttider. Pizza på blomkålsbotten som är ett mycket hälsosammare alternativ än den vanliga vetedegen. Njuter med gott samvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar