Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 2 oktober 2018

Home sweet home


Vi har varit två dagar i Tammerfors gubben och jag.
Mest gått omkring och fotat och njutit av vädret. Ätit god mat och egentligen pikulite shopping. Huvudmålet var att koppla av och det tycker jag vi klarat bra.


Vi har som sagt gått väldigt mycket, har 40 000 steg på två dagar. Bakom Finlaysons gamla fabriker finns Tallipiha och en fin park kring Finlayson palatset och Näsilinna. Lönnar överallt och de är så otroligt vackra i höstskrud. I kväll blir det foton från dessa platser och så fortsätter jag med kvällsbilder och annat i morgon.
















En rejäl bildbombning. Det finns inte så mycket att säga annat än att det är svårt att se sej mätt på färgprakten. Detta får duga för denna gång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar