Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

söndag 21 oktober 2018

Regnig söndag


Vaknade rätt sent denna morgon men världen var fortfarande i ett rosa skimmer.
Vi hann aldrig ut före regnet kom men vi tog i alla fall en liten länk med Zeb. Sen har dagen fortsatt i ett väldigt skönt tempo. Vi har sett avsnitt av tv serier, sovit middag och badat mitt i dagen bastu.
Jag har fått bilder på mina drejarbyttor som ser ut att må finfint. De har nu fått kanterna putsade och nu är det bara torkning som gäller för dem ett tag framöver.
Jag har klöst mitt hår över en beställning jag håller på med men tror nu jag är på rätt väg med kolpennorna.


Nu är tid för att bara vara och så rogivande med regnet utanför.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar