Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 3 oktober 2018

Kvällsbilder


Så drar jag de sista bilderna för att sen lämna Tammerfors bakom oss. Alla bilder tagna med telefonen så lite gryn få vi stå ut med.



Min favoritbild. Gammalt upplyst rödtegel, stora verkstadsfönster, svart smidesjärn. Allt jag smälter för.





Det som var minus med stan var att den är mera som en byggarbetsplats nu när det ska grävas och fixas för spårvagnstrafik. men det blir väl bättre på sikt.
Med facit i hand kan vi säga att man behöver inte resa långt eller länge för att få se mycket fint och kunna koppla av.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar