Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 22 oktober 2018

Brrr...


Fy tusan va kallt det har varit i dag.
Det isade om låren när Zeb och jag var på en kort promenad och dessutom gjorde han stort nummer av att få "bestyrt" så det var ett evigt stannande och ett evigt väntande.
Skönt att komma in i värmen igen. Det är väl så här det ska vara nu tills man blir van eller har förstånd att sätta kallingarna på.
Storebror kom hem för att sätta vinterdäcken under bilen och han fick värmande kaffe och smörgås efteråt.
Själv har jag hållit på med beställningsarbetet och jag börjar ha små förhoppningar om att det kan bli till något. Ska avge en mellanrapport i morgon så får vi se vad utlåtandet blir.
Nu hänga tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar