Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 5 oktober 2018

Ändrade planer


I dag skulle jag sluppit och dreja skålar till Hirvlax, därav bidde intet.
Magafari is in the house och än så länge går jag fri.
Det var en enorm besvikelse för mej som väntat så på att få sätta händerna i en lerklump när jag fick ringa återbud, men drejningen ska bli av inom den närmaste tiden hursomhelst.
Eftersom natten blev upp och nervänd för oss båda har vi tagit igen det i dag. Själv har jag varit ute i flera turer med Zeb, dagen blev ju trots allt fin efter regnet i morse.
Som kompensation satte jag mej för att måla lite istället, med värme tänker jag ännu tillbaka på fina höstiga Tammerfors.
Vår lediga vecka har varit enormt bra och utan detta hade den väl blivit alldeles för bra. Nån där uppe tänkte väl att nån måtta på bradagar får det vara. Den ska ju helst väga jämt, livsvågen mellan med och motgång.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar