Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 27 november 2013

Att ha skatter


Håller på att ta fram lite julstämning i form av löpare och mattor.
Det blir riktigt fint tack vare gubbens faster Ing-Britt. Hon är en hejare på det här med vävning och det bästa är att hon vill dela med sej av sina alster.
Den här löparen fick Erik  som examensgåva och nu i jultider pryder den upp hans möblemang från skolan.


Den här löparen har Patrik fått till sitt möblemang. Bord och stolar är det ingen brist på i det här huset kan jag tillägga.


Och så den fina mattan som får pryda vårt julkök. Vet inte om jag har den på rätt sida då båda sidorna är lika vackra nämligen.
Zeb provsitter och ger den klart godkänt. Han har också fått svar på sina blodprov och det han inte ska äta nu är nötkött och mjölkprodukter. Så han kan fortsätta med sin älskade lördagskorv och enligt honom är julen räddad.
Tack för allt fint än en gång Ing-Britt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar