Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 14 november 2013

En ny kärlek i min säng


Kära mor tipsade mej om att ha varm omslag på mitt ben när jag påstod att det lugnar sej bara jag masserar och gnuggar det. Så jag testade i går att värma vetedynan i mikron innan jag gick och lade mej och virade sen den runt benet. Så otroligt skönt och lugnande, varför har jag inte tänkt på det tidigare. Bra också om man bara annars är frusen, själv har jag bara använt den kall som omslag vid huvudvärk. Nu är vi tajtare än nånsin vetedynan och jag.
Har pysslat lite med modelleringsmassa och lärkkvistar i dag. Inga konstigheter men något måste jag ju göra. Ute med hunden en kort sväng och njuta lite solsken, elda i spisen, bläddra i gamla jultidningar...Ja faktiskt inget världsomvälvande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar