Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

tisdag 26 november 2013

Så kom regnet...


Vilket vackert vinterlandskap vi hade i dag.
När jag körde hem från arbetet färgades himlen rosa och det var frostigt i träden. Som ett perfekt julkort. Nu har vädret svängt och regnet strilar mot rutan och så har det börjat blåsa.


Regnet kunde ändå inte stoppa mej utan jag begav mej ut i växthuset för att julpimppa lite. Trots att det inte är när på klart därinne så vill jag ha lite julfint där också eftersom jag när tillfälle ges gärna sitter ner en liten stund och mediterar över dittan och dattan.


Bilderna är tagna med min lilla mobil därav kvalite´n.

2 kommentarer: