Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 17 februari 2014

Färgglatt


Ugglor på rad.
Under besöket vi Sunds i lördags hittade jag lite roliga kökshandukar med glada ugglor på. Ni vet kanske vid det här laget att jag gillar ugglor. Kunde inte motstå utan två handukar följde med hem men jag visste genast att de skulle få en annan uppgift. Det blev en färgglad kudde av det hela som kommer att få sin storhetstid i sommar, ute i trädgården eller växthuset. Nåt att bli glad av helt enkelt.
Likadant har jag tidigare gjort med en matta jag köpt, vips var det två kuddar i stället.
Man har inte roligare än man gör det.

2 kommentarer: