Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 14 februari 2014

Vändagskyss


Hoppas ni haft en bra vändag.
Min har varit riktigt bra men jag tror också att det just är fredag har något med saken att göra.



Att jag hade en liten vändagshälsning från min syster som väntade mej i omklädningsrummet i morse gjorde att arbetsdagen började riktigt bra. Överraskningar kan man inte annat än gilla.
Hemma firar vi inte vändagen desto mer men varsin chokladkyss sitter aldrig fel.



I kväll blir det hockey, den enda idrottsgren som förenar familjen. Annars tycker jag att det är alldeles för mycket sport just nu. Jag får helt enkelt banda de program som jag vill se och om och när det kommer nån lucka i karlarnas tittande får jag smyga in mina program. Men jag överlever det också.
Så nu njuter vi fredagskväll tycker jag så ses vi i morgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar