Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 28 februari 2014

En fredag


Plötsligt var det fredag igen.
Själv håller jag på att lära mej hantera ny telefon vilket inte är det självklaraste.
Akrylfärger, pannåer och penslar är inköpta och bara jag inte skulle vara så trött skulle jag svänga till med penseln ännu i kväll. Det kanske får bli en powernap före. Natten är ju lång.
Är väldans luddig i tankarna nu så det får bli mera i morgon, ville bara visa livstecken.

2 kommentarer:

  1. jag tänkte faktiskt att van e bloggskriversko he er int na vits te va på datorn tå ja int har na ti läsa / mamm

    SvaraRadera
  2. sorry nö ba men hövo a ve så tom dähä sista daga men vi ska hoppas he vaar betär :)

    SvaraRadera