Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 1 februari 2014

Februari


Så kom februari med snö som fallit under natten och har fortsatt under förmiddagen i små lätta flingor. Under natten verkar det också som jag fått besök av herr basilusk och känner att kroppen inte är på topp. Får försöka kurera på bästa sätt och hoppas på det bästa, har inte tid att ligga med flunssa nu.
Har en liten kul grej på gång i dag och spänningen är stor ( det behövs i och för sej inte mycket till det så tro nu inte att det är nån Amerikaresa eller lottovinst som ska hämtas). Gubben fnyser åt mina infall och själv vet jag inte ens om det blir flopp eller not. Skit samma säger jag, det är kul så länge det varar. Mera om det sen.
I alla fall så startar vi nu februari månad och visst låter det betydligt bättre än januari.

2 kommentarer: