Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 29 juli 2015

Ännu en dag


Det fina med semester och en massa oplanerad tid är att man kan göra precis det som ramlar ner i skallen på en.
Så när morgonmålet inmundigades kom vi på att vi far till Keskinens, nåt som nästan hör semestern till numera.


Det har blivit så enormt stort det varuhuset och sväljer en massa folk. Ibland hade jag ingen aning om var jag befann mej, om jag var på väg mot kassan eller långt bort i andra änden. Lite skrämmande.
Så gick vår dag, att vandra runt bland all världens krafs och visst gick det bra det också.


Köpte mej ett golv staffli och duk och är nu så sugen på att få måla nåt. Känns som väldigt länge sen sist och jag velar fram och tillbaka i fråga om motiv. Ska vila huvudet en stund så kanske det kommer av sej själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar