Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 15 juli 2015

En tisdag när den är som bäst



Vi gjorde världens runda igår tisdag mamma syster och jag.
Började med att söka oss till Mirabell en liten bit utanför Kokkola centrum. Där hittade jag ett fantastiskt Noolan plagg till dunderpris. Ska skriva mer om stället i ett annat inlägg och kanske eventuellt mannekänga i mitt nya favoritplagg.
Så blev det loppisrunda och jag hittade en taklampa i gulnad rotting som såg allmänt glåmig ut men tillika såg jag potential i den. Vi är utan taklampa i ett rum eftersom storebror tog rubbet när han for.
Så den fick komma med och en burk vit sprayfärg.



Sen blev det några butiker till jagandes efter röd kuvertväska och allmänt klämmande på varor.
Vid Pedrinas åt vi halvt ihjäl oss av supergoda biffar potäter och såser. Flera timmar senare satt vi i bilen hem gäspandes i turer. Det är tröttsamt att göra fynd äta och skratta. Men helt klart tummen upp för mamma och döttrar tid. Nåt av det bästa som finns.

2 kommentarer:

  1. Är helt av samma åsikt TACK mina kära flickor för en underbar dag ������

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

      Radera