Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

lördag 25 juli 2015

Bra beslut


Igår kväll hängde vi med ungdomar, pangsjor och medel som vi själva i skolparken.


Satin circus var i stan och de var enda måstet i årets Jeppis dagar.


Och som vanligt har jag väldigt svårt att hålla mej i styr och borde verkligen upp på bänken och dansa.


I dag beslöt jag ganska tidigt att bara vara och njuta av solen och värmen på terrassen. Bästa beslutet.


Zeb fick sommarens omgång pälstvätt eftersom det var både sol och vind. Under dagen har han självtorkat och blivit borstad i omgångar. Nu vill man bara sticka ner näsan i hans päls. doftar så rent och gott!


Sist men inte minst har vi ett födelsedagsbarn här i dag. Vår älskade lillpilt blir 21 år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar