Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 31 juli 2015

Innan regnet


Startade min förmiddag med en cykeltur till Purmo.
Träffade kära syster och hennes flickor för en liten stund. Perfekt cykelväder med solsken och nästan noll vind. Likväl har jag varit riktigt slö sen jag kom hem. Måste bero på regnet som sedan kom och åskan som hörs på avstånd. Åtminstone skyller vi på det. Bara av att ha semester gör ju att man blir vansinnigt slö.
Men så kom ett telefonsamtal från en länge saknad vän och ikväll sammanstrålar vi ute vid deras villa.  Det ser vi mycket fram emot.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar