Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 25 mars 2016

Långfredag


Långfredagen till ära har vi ätit ägg och tagit det rätt så lugnt.
Hängt i soffan och sett tv serier. Just nu är det Springfloden och Maria Wern som gäller.
Så har jag suttit med mitt nyaste intresse, träsnittet. Snidat och karvat i flera timmar så nu har jag ont i både nacke och hand. Men det är så roligt och jag tänker hela tiden att nu måste jag sluta, nu måste jag sluta men så blir det lite till och lite till.
Det är bra med många intressen, sällan blir det långtråkigt då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar