Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 2 mars 2016

Tre saker


Tre saker vill jag skriva om.

1. Jakarte medlemmar är med i en virituell konstutställning. Detta är nånting nytt för oss alla och lite roligt tillika. På den sidan kan man gå in och titta på konst i olika former och utföranden. Verken byts ut var tredje månad och jag gissar att det så småningom kommer mera medlemmar med. Klicka in dej här så får också du ta del av utställningen jakarte virituell utställning

2. Fick veta att mina krukor som jag drejade för en tid sedan varit på råbränning i dag. Sen ska de få glasyr och så ännu en bränning. Förstå så spännande detta är. Som en lång väntan på julgubben.

3. När vi körde hem över broarna i dag så skuttade uttern omkring på isen. Ner i vattnet och upp igen. Vi måste stanna för att riktigt studera den lilla parveln. En syn som förgyller en dag.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar