Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

måndag 27 februari 2017

Att ta sej vatten över huvudet


Efter ett par veckor har vi skolhelg och träsnitt.
Min förhoppning är att få till en bild av Zeb och eftersom jag har en mdf skiva redan här hemma så har jag börjat skissa.
Men det är så fruktansvärt svårt att få till bilden så att jag skulle se att detta verkligen är min hund. Men å andra sidan när jag börjar karva ut så blir det ändå inte likt, tror det ska vara många övningsår till det. Redan om det liknar en form av hund får jag väl vara nöjd.
Känner redan nu att jag troligtvis tagit mej vatten över huvudet, men bättre att karva till nåt redan här hemma i fall det visar sej bli ett fiasko. Då kan jag ta nya tag i skolan.
En skön måndagskväll där jag sitter i underställ efter skogslänken och Cohen förför med att sjunga på franska i bakgrunden. Och i morgon vankas fastlagsbulle till förmiddagskaffet.
Om kvinnor överlag inte hade större fodringar än så, skulle många fler vara lyckliga varelser.                                        

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar