Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

torsdag 16 februari 2017

Modellteckning


Det blev ett skönt avbrott i arbetsdagen i och med fysstiden jag fick.
Jag var alldeles groggy när jag kom tillbaka och det var svårt att ta upp arbetet där jag slutat. Jag har nog väldiga problem i min rygg nu och inga kotor kunde mobiliseras ännu i dag (många är låsta) utan jag bara mjukades upp och töjdes ut. En foamroller blev jag rekommenderad så jag lassade av kvinnfolket jag hade till skolan i kväll och hälsade att jag kommer sen när jag hinner. Så gav jag mej ut på jakt efter en roller att rulla min rygg över och hann tillbaka för att få 3 x 20 minuter modellteckning. Kände att jag fastnade i stolkonstruktionen i kväll.
Och i morgon är det fredag! Ahhh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar