Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 15 februari 2017

Överraskning på papper


Lillördag och jag leker med akvarellfärger.
Fick för mej att kladda färg på en glasskiva och sen trycka ett papper mot skivan. Studerade färgfläckarna som fastnat på pappret och upptäckte att det nog minsann fanns en blomma gömd där. Eventuellt en ros. Så med tusch drog jag några streck för att ta fram den.
Ganska roligt och enkelt när man är småsugen på kreativitet.
Dagens bästa var ett telefonsamtal om att det fanns en annullerad fysiotid till mitt förfogande i morgon om jag var intresserad. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar