Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

fredag 11 januari 2013

Så lite ost och frukt på den


Så kom vi då äntligen till arbetsveckans slut.
I måndags fasade jag över hur jag skulle orka i hela fem dagar, jag som haft många korta veckor här före julen. Men det gick trots att det resulterade i en faslig huvudvärk så här passligt till fredag eftermiddag. Har ätit burana som karameller men det ger sej inte före jag fått en natts sömn, kanske inte ens med det.
Blir inte mycket mer nu. Klockan är rätt mycket och jag ska hugga in på osten och sjunka ner mellan kuddarna. Gubben har hållit på med installationer därför blev det så sent. Nu igen ska jag behöva lära mej en massa nytt för att ta mej fram här i datorns underbara värld. Håhhååjajjaaa och jag som är så tekniskt lagd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar