Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 9 januari 2013

Vilken värld vi lever i


Det blir inte vackrare än så nu.
Vilken vacker dag. Det är som ett sagolanskap runt omkring oss och jag kan inte annat än att stanna upp och njuta. Ett fel dock och det är att man alltid kommer hem lite för sent för kameran. Ljuset räcker inte så länge ännu. Men snart så...
Kan meddela att Zeb mår bättre, eller rent ut sagt prima. Gårdagskvällen förlöpte lugnt och han är matfrisk och dessutom "balar" det :) Då kan man helt enkelt inte må annat än bra. Själv drar jag än en gång en lättnadens suck.
Nu måste jag rusa. Det blir kvinnfolksträff i byn med de bästa arbetskamrater man kan tänka sej.
Ha det gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar