Om mig

Mitt foto
En kvinna och vårdassistent i sina bästa år. Försöker sätta en guldkant på varje dag genom att vara kreativ, nyfiken och positiv. Vill tro att man kommer långt med det. Följ gärna med i min enkla vardag om du har tid och lust.

onsdag 17 juli 2013

Min enda ros


Äntligen är solen här.
Den här dagen har varit alla tiders om man jämför med i går. Ändå har det blåst riktigt ordentligt och kyligt dessutom. Men bara man hållit sej i lä har solen värmt riktigt skönt.
Snubblade nästan över den enda rosbuske som finns hos oss i dag och konstaterade att det håller på att börja blomma. Mest knoppar vad den lilla busken någonsin haft är i år och lössen ännu mera. Säg nu det som inte också skulle medföra ohyra. Men det kan jag ta, vänta bara tills senare i kväll då ska jag gå loss på lössen.


Nu måste jag skynda mej. Ska på nåt riktigt roligt i kväll och kanske ni får höra om det senare. Återkommer troligtvis i morgon med mera trädgårdsbilder, sprang för en stund sen omkring med kameran som en lycklig tok och knäppte lite här och lite där.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar